Jump to content
IGNORED

Shooting Ranch


Moon

Recommended Posts

Die neue Shooting Ranch von Matt Burkett http://www.predatorranch.com

Warum gibt es sowas nur nicht bei uns? :traurig_16:

Range Features:

1700 Meter Rifle Known/Unknown Distance Range

1400 Meter Rifle Known Distance Range

1000 Meter Rifle Unknown Distance Range

100x50 Meter Sniper/Rifle/Pistol/Shotgun Square Range

360˙ Livefire Carbine/Pistol/Shotgun Range

Shoot and Move UKD Sniper and/or Carbine Course

Technical Obstacle Course

Five square range 25 Meter Bays

Shoot and Move Unknown Target Woodland Pistol Course

Low Light and Night Shooting

Firearms Cleaning Area

Robotic Mover - free ranging up to 1K

500 yard rifle robotic rifle mover

Remote controlled turning targets

Coming Soon:

‧ IES Video Training Simulator

‧ Rogers Range

‧ Kill House

‧ 360 Live Fire Obstacle Course

‧ Live Video Training Reviews

‧ Shoot Off Challenge Area

‧ Four Surface Dojo - Concrete/Mats/Sand/Gravel

‧ Volleyball

‧ Exercise Facility

‧ Skeet

‧ Basketball

‧ Able to House 40 Students/Instructors on-site

‧ Motorcycle and Quad off road track

Link to comment
Share on other sites

Bei der relativ geringen Bevölkerungsdichte könnte man ja Österreich als Standort erwägen :s82:

Wo wär denn noch a Platzerl frei? Möglichst mit Autobahnanschluss und vielleicht nicht weiter als 2 Fahrstunden von München entfernt :D

Link to comment
Share on other sites

...und das dürfte dort noch deutlich weniger sein, wenn man die Bevölkerungsverteilung innerhalb der USA berücksichtigt.

Die Ranch ist eine Stunde von Dallas entfernt, dort ist es nicht ganz so "einsam" wie in anderen Teilen Texas'. (Welches übrigens genau 30 EW/km² hat! :rolleyes: )

TheHun

Link to comment
Share on other sites

Das hättest auch dazuschreiben müssen:

The Predator Ranch is a premier Military and Law Enforcement training facility...

Matt Burkett macht eben beides. Tactical, Practical, Competetion. Ich denke aber, seine persönliche Erfahrung liegt ganz klar auf IPSC, IDPA. Aber seine neue Spielwiese ist nicht von schlechten Eltern. Den nächsten Familienausflug sollte man mal in diese Richtung planen. <_<

Link to comment
Share on other sites

Jaja, so eine Spielwiese wär schon was... vorallem die 360° Range.

Was spricht dagegen Panzer und Artillerie Schießbahnen zu benutzen? Zum Bleistift in Allentsteig?

Keine Anwohner die meckern könnten !! :gutidee:

In der Schweiz habe ich sowas schon mitgemacht.Geile Sache,Trefferaufnahme mit dem PKW.

MfG Piet

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use
Privacy Policy
Guidelines
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.