Jump to content
IGNORED

Magazinverlängerung Franchi I-12


deepy
 Share

Recommended Posts

Hi,

ich besitze eine Franchi Predator, welche auch als I-12 bekannt sein müsste. Ich würde gerne etwas in IPSC Flinte reinschnuppern (Standard). An sich kein Problem (finde ich), allerdings ist die Magazinkapazität offen mit 4 x 12/76 zu wenig.

Weis jemand wo ich für eine Franchi I-12 eine Mag Extension herbekommen bzw. mit welche "Konzern-Flinte" von Benelli bzw. Beretta diese baugleich ist und somit eine Magazinverlängerung passen könnte.

Viele Grüße & DVC

Andreas

PS: Wenn jemand noch andere Modifikationen kennt, die zu empfehlen sind dann kann er mir das gerne sagen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use
Privacy Policy
Guidelines
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.