Jump to content
IGNORED

Ständerat Bern: Salzmann gewählt


adsc
 Share

Recommended Posts

Der Mann, der sich für uns Schützen im Frühling am meisten ins Zeug gelegt hat, wurde für Bern in den Ständerat gewählt. Vielleicht wäre es gar nie so weit gekommen mit den Verschärfungen, wenn er schon in der letzten Periode im Stöckli gesessen hätte.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

vor 12 Stunden schrieb adsc:

Der Mann, der sich für uns Schützen im Frühling am meisten ins Zeug gelegt hat, wurde für Bern in den Ständerat gewählt. Vielleicht wäre es gar nie so weit gekommen mit den Verschärfungen, wenn er schon in der letzten Periode im Stöckli gesessen hätte.

👍

 

Sogar meine Frau hat ihm die Stimme gegeben! 😍

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use
Privacy Policy
Guidelines
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.